Մայրենի 09.02.2023

Գործնական քերականության օր

  1. Լրացնել բաց թողնված տառերը:
    Ջրաղացի ճրակի լույսն էր կենդանության միակ նշանը համատարած մթության մեջ:
    Ծերունին նայեց հանդիպական  սարին, բարձրացավ անբարտակի վրա, քաշեց հավաքված ճյուղերը, ապա մտավ ջրաղացը և դուռը կոխպեց: Քամին վզվզում էր պատերի բացվածքներից, հափշտակում թափված հարցաշաղախ ալրափոշին և փաղչում զվարդաձայն: Ծեր ջրաղացպանը կրկին անցավ իր հանապազօրյա գործին` անշտապ կապելով ալրաթաթաղ գոգնոցը:
  2. Կետադրել տեքստը:
    Հետևյալ առավ`ոտ նախաճաշից հետո, սեպուհներին ընդունեց Արծրունյաց նախարարը: Նրանք մի կիսամութ սրահ մտան զարդարված գորգերով ու գազանների մորթիներով: Նախարարն իր հսկա, փքուն մարմնով այնպես էր ընկմվել, միացել իր ծավալուն բարձին, որ շիկավառ, մազ-մորուքով, կլոր-գեր դեմքի կաս-կարմիր այտերով, առասպելական արարածի էր նմանվում: Անշարժ կյանք սիրող, այդ  հղփացած մարդը աչքերն անտարբեր սահեցնում էր, ամեն բանի վրա չտեսնելով ոչ մի բան: Եվ առանց իր մեջ տեսածի մասին դիտողություն անելու, փակում էր լպրծուն կոպերը կարծես քուն էր մտնում: Հյուրերը քայլեցին առաջ, և ամեն բան ավելի տեսանելի դարձավ։

        3. Նախադասություններում ընդգծված բառերը փոխարինել հականիշներով:
Եգիպտացորենի  աննոսր արտից մի ծեր կին դուրս եկավ:
Առատաձեռ ծերունին երազում դրախտ էր ընկել:
Այդ դեպքից հետո մարդիկ անվերջ Մեղադրում էին տգետին:
Երախտագետ պատանին այդ առավոտ անակնկալ նամակ ստացավ:
Երեխաները ծառից փոքր, բայց հասուն սալոր էին քաղել:

4.Բառաշարքում առանձնացնել հոմանիշների 5 եռյակ:
Ընչասեր-ագահ

Անվեհեր-Արի,Կտրիճ ,

Վայրագ- անգութ,ժանտ

Ազնիվ-արդար

Ուղղամիտ-աչքածակ

Լկտի-անամոթ, լպիրշ


   5.-ույթ վերջածանցով և տրված բառերի համապատասխան արմատներով կազմել 7 ածանցավոր բառ:
Սահմանակից, կենսաբեր, մրցություն, գունավոր, նորամուծություն, կեղեքել, շահամոլ, սրտագին, գերյալ, աշխատավարձ, վարորդ, վերջնահաշիվ, շքամուտք, վերելք:

Սահմանակցույթ,կենսաբերույթ, կեղեքելույթ,սրտագույթ,գերյալույթ,վերելույթ:

Leave a comment