Գործնական քերականության օր
- Լրացնել բաց թողնված տառերը:
Ջրաղացի ճրակի լույսն էր կենդանության միակ նշանը համատարած մթության մեջ:
Ծերունին նայեց հանդիպական սարին, բարձրացավ անբարտակի վրա, քաշեց հավաքված ճյուղերը, ապա մտավ ջրաղացը և դուռը կոխպեց: Քամին վզվզում էր պատերի բացվածքներից, հափշտակում թափված հարցաշաղախ ալրափոշին և փաղչում զվարդաձայն: Ծեր ջրաղացպանը կրկին անցավ իր հանապազօրյա գործին` անշտապ կապելով ալրաթաթաղ գոգնոցը: - Կետադրել տեքստը:
Հետևյալ առավ`ոտ նախաճաշից հետո, սեպուհներին ընդունեց Արծրունյաց նախարարը: Նրանք մի կիսամութ սրահ մտան զարդարված գորգերով ու գազանների մորթիներով: Նախարարն իր հսկա, փքուն մարմնով այնպես էր ընկմվել, միացել իր ծավալուն բարձին, որ շիկավառ, մազ-մորուքով, կլոր-գեր դեմքի կաս-կարմիր այտերով, առասպելական արարածի էր նմանվում: Անշարժ կյանք սիրող, այդ հղփացած մարդը աչքերն անտարբեր սահեցնում էր, ամեն բանի վրա չտեսնելով ոչ մի բան: Եվ առանց իր մեջ տեսածի մասին դիտողություն անելու, փակում էր լպրծուն կոպերը կարծես քուն էր մտնում: Հյուրերը քայլեցին առաջ, և ամեն բան ավելի տեսանելի դարձավ։
3. Նախադասություններում ընդգծված բառերը փոխարինել հականիշներով:
Եգիպտացորենի աննոսր արտից մի ծեր կին դուրս եկավ:
Առատաձեռ ծերունին երազում դրախտ էր ընկել:
Այդ դեպքից հետո մարդիկ անվերջ Մեղադրում էին տգետին:
Երախտագետ պատանին այդ առավոտ անակնկալ նամակ ստացավ:
Երեխաները ծառից փոքր, բայց հասուն սալոր էին քաղել:
4.Բառաշարքում առանձնացնել հոմանիշների 5 եռյակ:
Ընչասեր-ագահ
Անվեհեր-Արի,Կտրիճ ,
Վայրագ- անգութ,ժանտ
Ազնիվ-արդար
Ուղղամիտ-աչքածակ
Լկտի-անամոթ, լպիրշ
5.-ույթ վերջածանցով և տրված բառերի համապատասխան արմատներով կազմել 7 ածանցավոր բառ:
Սահմանակից, կենսաբեր, մրցություն, գունավոր, նորամուծություն, կեղեքել, շահամոլ, սրտագին, գերյալ, աշխատավարձ, վարորդ, վերջնահաշիվ, շքամուտք, վերելք:
Սահմանակցույթ,կենսաբերույթ, կեղեքելույթ,սրտագույթ,գերյալույթ,վերելույթ: